تو باور می کنی یا نه . . .

یه پُک حرفای پوشالی ...

 

تو باور میکنی یا نه هنوزم من دوست دارم

اگه بازم تو برگردی دیگه تنهات نمی ذارم

من هر شب عکستُ بازم هَمونجور ساده می بینم

هنوز با خاطراتِ تو شبُ اندازه می گیرم

تو باور می کنی یا نه، هنوزم من وفا دارم

هنوزم تو واسم خوبی، کسی رو جات نمی یارم

من این شبها، شبای سرد، که تو درگیرِ فرداشی

واسه فردای آرومت می خوای همرنگِ دنیا شی

هنوزم در تو درگیرم . . . هنوزم من می خوام باشی

واسه گمگشتگی هامون بیا یو باز تو پیدا شی

تو باور می کنی یا نه، هنوزم من دوست دارم

با اونکه رفتی از دنیام، محاله ... جات نمی ذارم

                                    ( اثر: حمید رضا ترتیبی-۱۵/۰۳/۸۹ )

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 16 / 3 / 1390برچسب:,ساعت 15:16 نويسنده حمید رضا ترتیبی |